Itsme

Itsme

Thursday, November 27, 2008

makan free..yuhuuuu!!!!!!!!!!!!


wah...aku memang tengah lapar ni..tiba2 ada pulak seorang insan yang sangat memahami datang menghulurkan bantuan..hahaha..
nasi lemak ni cik iza yang bagi....hehe..sayang cik iza...rajin sungguh dia memasak...ble wat menantu ni..hehe..sedapnya za nasi lemak ni...tambah2 lg kalu free makin sedap..hehe..utk maklumat org ramai..cik iza ni memang rajin masak...ada jak makanan yg dia bagi dkt aku..aku plak x pandai sgt masak..kdg2 cam segan lak aku..asyik2 dia jak yg bg makanan..x pa iza aku akn berusaha bersungguh2 blajar masak dr chef iza...apapun thanks za..jasamu akan ku kenang..lain kali bg la lg hahaha..
dalam bebrapa hari aku asyik2 dpt makan freejak..suke..suke..suke..
rezeki jgn ditolak...


No comments:

Related Posts with Thumbnails