Itsme

Itsme

Thursday, November 20, 2008

wah!!..dapat AWARD ni..huhu

salam...lama suda dah update blog ni...huhu..bz ckit...
aku dapat award?...btul ka ni?..x sangka btul..cam lawak jgk..hehe...
yalah blog aku ni apa la sgt..cam biasa2 jak...apapun thanks dkt NUCY_LOVES
sbb sudi bg aku award ni..huhu..terharunya...
bagus btul dapat award ni...siap ada syarat2 yg mest dipatuhi...macm syarat2 penyertaan plak..hehe..ok la..aku akn cuba penuhi syarat2 ni...

siapakah gerangan calon2 penerima award of the year ni?..mo bg sapa ya?..
penin2....aku ni x byk kawan lagi...susah gak mo bg org len award..lgpun kwn2 aku byk yg suda dpt awrd ni...apapun setelah mendengar pendapat n pandangan dr juri2 profesional...hehe...aku dengan bangganya mengisytiharkan penerima awrd ni adalah....


1) kak ucu_manja..kak ucu ni da byk dpt award tp aku tetap mo bg jgk..sbb blog akk memang best giler..lgpun aku byk blajar dari blog akk ni..thanks kak..
2) adikku erin...blog erin ni comel gak mcm empunya blog la yg cute gak..hehe
3) kami_buddies..ni blog member aku yg memang gempak..best la blog ni..sbb dikongsi bersama oleh 5 org....kira blog secara berjemaah la..hehe
4) aimer_tauqid...blog ni ala2 comei la jgk..ala awan2 gitu..hehe


ok...puas hati...pada penerima award..trima la seadanya ok!...hehe
Related Posts with Thumbnails