Wednesday, August 25, 2010

~Aku Dapat Award Lagi~

~salam~

Direct to the point..semalam aku dengan berbesar hatinya telah mendapat award daripada cik Lylo.
sangat berterima kasih kerana sudi bagi award kat blog aku yg serba biasa dan sedernaha ni...aku pun tak tau apa kriteria yg melayakkan aku dapat award ni..apa2pun sekali lagi arigato gozaimasu cik lylo...jasamu dikenang..hehe



~friendly blogger award untukku~
.......ureshii.....

dengan ini aku pun dengan berbesar hatinya ingan memberikan award ini kepada blogger yang friendly..ok..penerima award ini adalah....

~cik kumbang (blog dia sgt comel )~
~ encik sudir (merangkap jiran kg sebelah)~
~balqis ( blog juga sgt comei dan mesra penonton..hehe)~

~end~










8 comments:

hemyliatolylo said...

hey...tengs sbb sudi amik award ini..hehe..i give u cuz u r one of my freindly frenz...hehe...;p

^akulife^ said...

@hemyliatolylo
hehe..
tima kasih...

Balqis said...

tengs bg balqis award..mesra penonton ke?hehe~~

^akulife^ said...

@balqis..
yelah..blog ngan tuan punya blog cute..hehe

cik kumbang said...

wah..gracias cik akuliFe...muehehe~

makasi ye bg award nie....first time dapat award...TQ2 (^^,)

mier@merr said...

dtg usha penerima award :)

N2kU said...

nak award gak

^akulife^ said...

@N2kU

nak award ke?...
silakan ambil award2 yg awk berkenan..free je...hehe

Related Posts with Thumbnails