Itsme

Itsme

Tuesday, January 13, 2009

CUTE KA BLOG AKU?????....HEHE

hehe..segan lak aku mo trima award ni..cam x layak jak kan...apapun thanks to nucy_loves aka akk nucy sbb sudi bg aku award ni..terharu la..huhu...walaupun sedar diri blog aku ni bkn cute pun..hahaha...x pa..org suda bg terima jak la kan...hehe.

Peraturan untuk menerima award ini ialah:

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa melawat blog kawan anda dan meninggalkan komen yang menyatakan mereka telah di tag



so aku mo describe la pembagi award ni..hehe..btul ka ayat ku ni...kak nucy ni aku kenal dkt umah sabun...
biasa chat ngan dia..org nya cumil..hehe..org sabah gak cam aku..huhu...itu jak kot..mo tau lebih lanjut terjah la blog dia ok!...NUCY_LOVES

b) 10 fakta/hobi aku....

Fakta
1) ok fakta dulu…AKU BAIK..ni fakta ok bukan auta..hehe(perasan sendiri)
2) aku kurus n berniat mo tambah berat(azam baruku)
3)aku org sabah
4) aku ni blur ckit kdg2…
5) aku tetap aku..hehe

Hobi
6) hobi lak….tito makan n on9..ble?...hehe..hobi yg kurang sehat ni haha
7) dengar radio
8) kemas umah..masa ada mood jak..
9) iron baju
10) berangan tuk masa dpn..hehe

c) 10 org yg bertuah

1) chey
2) edosgawa
3) skuter_ungu
4) kak aisyah
itu jak la..ok la ya.yg lain mcm suda dpt jak award ni..aku jak yg terlambat ni..hehe


No comments:

Related Posts with Thumbnails