Sunday, December 7, 2008

tawau aku pulang!!!!!!!!!!

6 hb 12..hari yg ku nanti2..sejak hari raya puasa lagi...hehe...mana tidaknya raya puasa yg lepas kan aku x dpt balik raya sbb tiket yg amat mahal...sabar jak lah diriku terpaksa beraya di rantauan...sebab trauma x dpt balik...belum raya puasa lagi aku sudah siap2 bli tiket ujung tahun tuk balik raya haji...redhakan jak la..hehe...pulang jugak aku ke tawau akhirnya...tiket aku haritu...pukul 5.30ptg...aku pun dgn semangatlah siap2 lebih awal daripada biasa..haha...aku naik teksi dr cheras g kl sentral dlm kul 12...sampai d kl sentral dlm kul 12.30...pastu aku trus naik bus g lcct...
dalam kul 1.30 aku sampailah di LCCT..punya awal kan aku sampai...semangat btul ni..huhu...pastu..sbb lama lg kan..akupun online la sambil2..nasib baik la ada wireless di sana...kalu x...x tau la ble gila aku sorang2 x tau mo buat.apa...hehe..

dlm kul 4.ooptg kami siap2 la bebaris...ramai gilak org...tengokla...mula2 aku sendiri jak..pastu nasib baikla ada cousin aku yg kebetulan balik tawau hari yg sama...ada la jgk geng...hehe

lepas siap check in..kami pun siap2 la msuk awal ngan semangatnya...
tiba2..ada plak pengumuman..."HARAP MAAF KEPADA PENUMPANG KAPAL AK5156 KE TAWAU...DISEBABKAN OLEH MASALAH TEKNIKEL PENERBANGAN TERPAKSA DITUNDA..."...apa?...semua org yg siap2 bebaris jadi bengang..huhu..aku pun redhakan jak la..ditunda plak...lgpun cuaca haritu mendung semacam jak...x pa la ditunda pun..yg penting aku selamat sampai kan..hehe..nasib baik jugak la ada anak cousin aku ni...ble main2 ngan dia...nama dia NAUFAL...sgt mengada2 dia ni..geram aku...
dalam kul 6.30 barula kami dapat naik kapal akhirnya...dalam 2 jam setengah dalam kapal....kami pun sampai la di tawau...dalam kul 9.15 la lebih kurang...ALHAMDULILLAH..sampai jgk aku ke tawau...hehe
ni la kapal yg aku naik tu..terima kasih la AIR ASIA sbb jual tiket murah...dapat la aku balik tawau selalu..hehe..murah ka?..haha...ble la tahan kan...ok la tu...hehe...walaupun suka sgt delay...lain kali kalu ble jgn la delay2 lg ok!..huhu

tawau aku pulang!!!!!....ni la airpot tawau...cam gelap jak kan..yalah malam suda ni...hehe...




No comments:

Related Posts with Thumbnails