Tuesday, September 7, 2010

~Award Raya La Pulak~



~salam~

aku dengan rasa gembiranya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kat Pucheh@Angin Malam sebab sudi bagi Award Aidilfitri kat aku..x sangka award raya pun ada jugak..hehe..aku trima je la dgn redhanya..wahai encik Pucheh..award raya da bagi...duit raya bila plak?..hehe...

ok....raya tahun ni insyaAllah aku tidak akan bersedih hati lagi beraya di perantauan...yuhuu..dapat gak balik kg tahun ni..sungguh gumbira rasa di hati...tapi dalam happy2 ni..pening gak kpala aku memikirkan assignment yang setia menemani aku...nampaknya tahun ni kena la beraya bersama  assignment aku yang tercinta...

award ini disertakan skali dengan beberapa soalan yg sungguh la cepu emas..emas pun tak cepu macam soalan ni..hehe...so..silakan jawab wahai aku...


Puasa penuh tak taun nie?
sgt tidak penuh...

Kalo saya mintak maaf, awak sudi maafkan??
aku maafkan..tapi masalahnya jumpa pun tak pernah..nak maafkan apa plak...hehe...

Kampung kat mana?
Sabah di bawah bayu....

Awak rasa blog saya ni comel tak? kasi sebab sikit.
blog awak kemas....

Awak nak tag org, tag aje laa T____T
tak nak tag bleh?..hehe
siapa2 yg sudi terima award ni..silakan...


P/s: 2 hari lagi sebelum balik sabah...wah..x sabar...hehe..

....Tawau tunggu aku pulang....
~end~


No comments:

Related Posts with Thumbnails