Itsme

Itsme

Tuesday, September 21, 2010

~Aku Beraya Bersama Orang Jepun~

Anime-chan


~salam~
~konnichiwa minna-san~


Berbalik kepada tajuk entry....dipendekkan cerita... nursing student daripada Sapporo City University untuk program student exchange telah berbesar hati melawat kami di sini..(aku antara yang sangat hyperexcited menunggu ketibaan gadis-gadis bumi sakura ni...hehe.)

antara motif utama lawatan diorang ni untuk mendalami budaya orang malaysia disamping memperkenalkan budaya mereka jugak...

diorang sangat comel pakai Yukata..aku ingat nak mintak diorang poskan Yukata sepasang buat aku bila diorang balik jepun nanti..bleh tak?...huhu...
OKAKI..
diterbangkan khas dari jepun
close up okaki tersebut...bila aku belek belek benda ni..macam pernah aku lihat biskut ini? tapi dimana ya?.huhu..ok...biskut ni sama ja dengan biskut beras tapi bezanya adalah made in japan..hehe

gadis pink..(asyik sangat bergambar lupa nama..hehe), cik iza, chikako-chan

....kawaii desu ne...

anime-chan
..sila jgn tertipu dengan nama tersebut..aku yang suka2 hati bagi dia nama tu sebab muka dia mengingatkan aku pada watak2 anime jepun.
sayaka-chan dan aku-chan..hehe

nyanyian lagu jepun..maaf sebab aku tak tau tajuk lagu tersebut sebab sibuk sangat nak rakam video.hehe




bila orang jepun menari joget..layankan..hehe

P/s: sila ambil tahu bahawa tuan tanah blog ini adalah japanese freak..hehe
Trima kasih kepada abang cik iza untuk baju melayu dan cik syidah untuk kain pelekat tersebut
Sila abaikan aku dan baju melayu tersebut..orang lain lawa je berbaju kurung..aku berbaju melayu dengan sangat tidak macho di situ..huhu..takpe2..demi menjayakan zapin yang tak seberapa nak zapin dari kami..huhu..

~end~





6 comments:

Anonymous said...

eh saper name awk?

bah itu urg jepun die reti speking ka?

Unknown said...

hee.smart berbaju melayu.

^aku^ said...

@uruchimaru

speaking?..boleh la ckit2..tapi agak comel la sebutan diorang..tp ada gak yang fluent..hehe

@akufobia

tak perlu senangkan hati aku ckp smart sebab aku sendiri sedar diri..aku sgt kelihatan tidak macho di situ..hehe

Fizah Ibrahim said...

bestnya...nt suroh diaorang postkan skali bunga sakura ea..haha.. =)

^aku^ said...

@sakura
memang seronok..hehe
nak bunga sakura ke?..layu jer kalu dipos..hehe

Unknown said...

KAWAIIIIII~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Related Posts with Thumbnails