Sunday, November 9, 2008

STD!!!!!!!!

apa itu STD?....Sexually Transmitted Disease..wah..mcm best jak kan tajuk ni..lg2 kalu untk bdk2 skolah ni...hehe..kali ni kami terjah skola teknik lak..golongan sasaran bdk form 4 skolah ni la..
jauh jgk perjalanan g skola ni..tambah 2 lg kami tersesat plak tu..sampai ke polyteknik plak..tp akhirnya sampai gak la kami ke SMK teknik ShahAlam ni..


mcm biasa..kami dpat la ahli2 kump..ni la bdk2 tu..boleh tahn besar2 gak bdk2 ni..mula2 dorang mcm agak segan gak la mo bincang pasal STD ni..haruslah kan..benda ni mcm isu sensetif gak kan..hehe..sensetif tp berguna kan...!

at the end of the story..perkara wajib...take pic laa...skema kan!..huhu

cik iza aku n cik ily

on the way pulang..


lanskap skola ni agak damai ngan cantik gak la..kami pun haruslah tumpang glamer kan!..hehe..
:::THE END:::


No comments:

Related Posts with Thumbnails